W Programie:

DYSKRETNY UROK KLASYKI

WAKACYJNE LAST MINUTE

OSTATNI TAKI WEEKEND - FILMY PAOLO SORRENTINO

Godzina projekcji:

21:00

Cennik:

Bilety:
Tani poniedziałek: 15zł
Wtorek-Czwartek: 21/16 zł
Piątek-Niedziela: 23/16 zł

Rezerwacja biletów:

Na pokazy w Kinie na Tarasie nie prowadzimy rezerwcji miejsc. Bilety można zakupić on-line oraz w kasie kina.

kup bilet on-line


Wyświetl większą mapę

Polecamy:

KINO AGRAFKA
najfajniejsze kino studyjne w Krakowie

KINOKAWIARNIA KIKA
najmłodsze kino studyjne w Krakowie i kawiarnia w jednym

KINOBUS
niecodzienny festiwal kinowy

NAJGORSZE WIERSZE ŚWIATA

tytuł oryginalny: Rossz versek

reżyseria: Gábor Reisz

występują: Gábor Reisz, Katica Nagy, Zsolt Kovács,Lili Monori

kraj i rok produkcji: Węgry 2018

czas trwania: 97'

original language: Hungarian | French | German | Polish

Nowy film węgierskiego mistrza absurdu, Gábora Reisza, zdobył uznanie na wielu światowych festiwalach filmowych. Odtwórcy drugoplanowych ról Lili Monori i Zsolt Kovács otrzymali nagrody za swoje kreacje podczas Węgierskiego Tygodnia Filmowego oraz gali wręczenia Nagród Węgierskich Krytyków Filmowych.

Życie 33-letniego Tamása w jednej chwili staje na głowie. Rzuca go dziewczyna, w efekcie czego zdesperowany mężczyzna postanawia zamienić Paryż na rodzinny Budapeszt. Powrót w rodzinne strony ma pomóc mu dojść do siebie i zapomnieć o nieszczęśliwej miłości. Swoistą terapią okazuje się podróż sentymentalna do czasów dzieciństwa i dorastania. Wspomnienia to nie tylko poszukiwanie różnych odcieni miłości, ale i próba zrozumienia sytuacji, w której się aktualnie znalazł. Mężczyzna szybko się przekonuje, jak wielki wpływ w kształtowaniu osobowości, tożsamości ma nasza przeszłość. Dzięki temu zaczyna uświadamiać sobie, jak skomplikowane i czasami zupełnie niezrozumiałe bywają ludzkie relacje. Obrazując różne oblicza swojego bohatera, reżyser tworzy uniwersalną opowieść o otaczającym nas świecie, w którym ludzie nie potrafią budować trwałych i głębokich relacji. Nie stroni przy tym od humoru, ironii czy absurdu idealnie utrzymując proporcje pomiędzy komedią a dramatem.