W Programie:
22. Wakacyjne Podróże Filmowe
11-17 lipca 2025
POCZTÓWKI ZE ŚWIATA
15 lipca 2025 | wtorek
BABYGIRL, 114'16 lipca 2025 | środa
PERFECT DAYS, 123'17 lipca 2025 | czwartek
HUMANITARNA WAMPIRZYCA POSZUKUJE OSÓB CHCĄCYCH POPEŁNIĆ SAMOBÓJSTWO, 90'
18-24 lipca 2025
PODRÓŻE ZE SMAKIEM
18 lipca 2025 | piątek
BULION I INNE NAMIĘTNOŚCI, 135'19 lipca 2025 | sobota
NIECH TO DIABLI, 92'20 lipca 2025 | niedziela
RAMEN. SMAK WSPOMNIEŃ, 89'21 lipca 2025 | poniedziałek
NA RAUSZU, 115'22 lipca 2025 | wtorek
KWIAT WIŚNI I CZERWONA FASOLA, 113'23 lipca 2025 | środa
MOJE ULUBIONE CIASTO, 97'24 lipca 2025 | czwartek
KOLACJA POŻEGNALNA, 90'
25-31 lipca 2025
POLSKIE DROGI
25 lipca 2025 | piątek
TO NIE MÓJ FILM, 99'26 lipca 2025 | sobota
PIOSENKI O MIŁOŚCI, 90'27 lipca 2025 | niedziela
JASMINUM, 103'28 lipca 2025 | poniedziałek
WUJEK FOLIARZ, 88'29 lipca 2025 | wtorek
UTRATA RÓWNOWAGI, 98'30 lipca 2025 | środa
SEZONY, 97'31 lipca 2025 | czwartek
KAŻDY MA SWOJE LATO, 77'
1-7 sierpnia 2025
NIEUSTAJĄCE WAKACJE JIMA JARMUSCHA
1 sierpnia 2025 | piątek
NIEUSTAJĄCE WAKACJE, 75'2 sierpnia 2025 | sobota
INACZEJ NIŻ W RAJU, 89'3 sierpnia 2025 | niedziela
POZA PRAWEM, 107'4 sierpnia 2025 | poniedziałek
MYSTERY TRAIN, 110'5 sierpnia 2025 | wtorek
NOC NA ZIEMI, 129'6 sierpnia 2025 | środa
TRUPOSZ, 121'7 sierpnia 2025 | czwartek
KAWA I PAPIEROSY, 96'
Godzina projekcji:
21:30
Cennik:
Bilety:
25zł
Rezerwacja biletów:
Na pokazy w Kinie na Tarasie nie prowadzimy rezerwcji miejsc. Bilety można zakupić on-line oraz w kasie kina.
Pokaz Kino na Tarasie na wiekszej mapie
Polecamy:
KINO AGRAFKA
najfajniejsze kino studyjne w Krakowie
KINOKAWIARNIA KIKA
najmłodsze kino studyjne w Krakowie i kawiarnia w jednym
PiraciTeam
jedyna taka kinowa załoga rajdowa

W PĘTLI RYZYKA I FANTAZJI
tytuł oryginalny: Guzen to Sozo
reżyseria: Ryûsuke Hamaguchi
występują: Kotone Furukawa, Ayumu Nakajima, Hyunri
kraj i rok produkcji: Japonia 2020
czas trwania: 121'
original language: Japanese
Nagrodzony Srebrnym Niedźwiedziem na ubiegłorocznym Berlinale film, który obok głośnego Drive My Car (nagrody w Cannes i oscarowy faworyt, będący adaptacją opowiadania Murakamiego), stał się przepustką do czołówki światowych filmowców dla Ryûsuke Hamaguchiego. Bohaterki W pętli ryzyka i fantazji wciąż powracają: do zakończonego romansu, błędu z przeszłości, miasteczka, w którym przeżyły pierwszą miłość. Ale to także podróż ku narastającemu poczuciu niesamowitości, bo film, który zaczyna się jak klasyczna obyczajowa historia, niespiesznie przesuwa się w stronę science fiction. Hamaguchi kręci kołem fortuny z mistrzowską wprawą, a zrealizowane głównie we wnętrzach sceny są fenomenalnymi, zniuansowanymi portretami relacji. Błyskotliwym obserwacjom i dyskretnemu poczuciu humoru towarzyszy melancholia, która sprawia, że film staje się cichym westchnieniem nad naszą niedoskonałością. Świetna passa kina azjatyckiego trwa – jeśli 2020 należał do Bonga Joon-ho, to 2022 należy do Ryûsuke Hamaguchiego.